شرکت صنعتی نوکاو صنعت

حضور شرکت نوکاو صنعت در اولین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران هر ساله سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران روز حمایت از صنایع کوچک ۲۱ مرداد ماه را گرامی می دارد. اولین...

حضور شرکت نوکاو صنعت در اولین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران

1533626484427

حضور شرکت نوکاو صنعت در اولین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران

هر ساله سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران روز حمایت از صنایع کوچک ۲۱ مرداد ماه را گرامی می دارد.

اولین و بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک ایران با هدف تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری ، نوآوری و بین المللی سازی  برگزار خواهد شد.

شرکت نوکاو صنعت نیز مفتخر است که در سال جاری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا محصولات و توانمندی های خود را به شکل گسترده تری در کشور به نظر متخصصین و شرکت های سراسر ایران برساند.

زمان شروع این نمایشگاه از تاریخ 21 مرداد 1397 لغایت 23 مرداد در مصلی امام خمینی تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب بوده و شرکت نوکاو صنعت در سالن شبستان - غرفه شماره 99 میزبان شما مدعوین و همکاران گرامی خواهد بود.

برای این منظور با برگزاری همایش صنایع کوچک و با هدف نمایش توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های کوچک و متوسط کشور در بخش خدمات و محصول ونیز آشناسازی دستگاه های دولتی و غیردولتی با مفهوم ، کارکرد و نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور اقدامات لازم را به عمل می آورد.

در سال جاری در کنار این همایش اولین نمایشگاه صنایع کوچک ایران با هدف تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری ، نوآوری و بین المللی سازی نیز برگزار خواهد شد.

در کنار موارد فوق و با هدف ایجاد ارتباطات بین بنگاهی به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور از یک سو و نیز از سوی دیگر هماهنگی پیاده سازی برنامه های توسعه صنایع کوچک و متوسط میانه دستگاه های دولتی و غیردولتی که به هر نحوی از انحا با صنایع کوچک در ارتباط هستند سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نهایت تلاش خود را به کار برده است تا  شرکت‌های کوچک و متوسط را در بزرگترین رویداد صنایع کوچک در ایران گردهم آورد. شروع به کار این نمایشگاه با همایش ملی صنایع کوچک و با بزرگداشت این روز مصادف شده است با کمال افتخار از شرکتهای کوچک و متوسط تحت نظارت و حمایت شما دعوت به عمل می آید.

نمایشگاه صنایع کوچک ایران رویدادی است درسطحی بسیار گسترده از شرکت‌های مختلف در بخش‌های مختلف صنعتی خدمات و محصولات و دربرگیرنده بخش های اصلی مانند صنایع غذایی و فرآوری قطعات خودرو پتروشیمی و شیمیایی پلاستیک الکترونیک و لوازم خانگی تجهیزات پزشکی و بهداشتی نساجی و پوشاک چرم ونیز ماشین آلات می باشد.

بدون شک این نمایشگاه در رسته خود از اجتماعات بی نظیر صنعتی است که با هدف ایجاد فرصت برای دیدارهای رودرروی تجاری در قالبهای مشارکت سرمایه گذاری مشترک انتقال دانش و فناوری پیمانکاری فرعی و غیره می باشد.

لذا با در نظر گرفتن شبکه ای بسیار قوی میان این سازمان و شرکت های تابعه برگزاری این نمایشگاه به شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و با همکاری سایر شرکتهای استانی در کشور واگذار و تفویض شده است تا با به اشتراک گذاشتن فرصت پیشرو برای تک تک شرکت های کوچک و متوسط کشور و نیز شرکای خارجی آنها این رویداد را مدیریت و اجرا نمایند بنابراین حضور در این رویداد به معنی فرصتی برای دیدار با نمونه ای از توانمندی های متنوع و با کیفیت این قبیل صنایع از سراسر کشور است.

نمایشگاه صنایع کوچک ایران با برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر است توسط مقامات ارشد دستگاه اجرایی کشور و نیز وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح گردد. این افتتاحیه توسط نمایندگان سایر دستگاه های دولتی و مجلس شورای اسلامی و اتاق های بازرگانی صنعت معدن و کشاورزی کشور هیئت های تجاری از خارج از کشور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم ایران  نیز همراهی خواهد شد.

برای تسهیل حضور شرکت های خارجی در قالب غرفه در این نمایشگاه بسته تشویقی زیر در نظر گرفته شده است:

• یک غرفه ۱۲ متری رایگان با ساختار استاندارد یک عدد میز و دو عدد صندلی و یک رشته برق، اقامت رایگان در اتاق دبل برای غرفه داران خارجی به ازای یک نفر از یک شرکت به مدت ۶ روز و۵  شب در هتل سه الی چهار ستاره                                                                         

• شرکت کنندگان بایستی بلیط های سفر و حمل بار خود را متناسب با حضور خود در این رویداد خریداری نمایند و حداکثر تا پنجم مرداد ماه به این سازمان اعلام نمایند.

• اقامت در هتل شامل صبحانه و اینترنت رایگان خواهد بود.                

• سایر هزینه های شخصی توسط خود شرکت کنندگان بایستی پرداخت گردد.             

  • موارد مربوط به ترخیص گمرکات اسناد مورد نیاز توسط خود شرکت کنندگان بایستی تامین و اقدام گردد.
  • در خلال نمایشگاه نشست‌های رودررویی تجاری برگزار خواهد شد.
  • در خلال این نمایشگاه ۱۰ ورکشاپ و کلاس آموزشی در رشته های مختلف پیش بینی شده است.

17 مرداد 1397   |   3321 بازدید   |   نمایش نسخه چاپی